Intrebari frecvente

Suport permanent pentru partenerii nostri

I: Noi vom plasa comenzile direct pe platforma curierului ales (Urgent Cargus, Curiera)?

Da pe app.urgentcargus.ro / app.curiera.ro (se poate face si integrare API).

I: In cat timp se platesc rambursurile? 

Rambursurile se primesc în:

  • 2 zile lucratoare de la livrare

Rambursurile se primesc in contul bancar, zilnic. Primiti email zilnic detaliat cu toate sumele rambursate de la destinatari. Puteti de asemenea sa vedeti si in aplicatia curierului cand se emit rambursurile.

Ilustratie intrebari frecvente

I: Cine ne emite factura de curierat? Dvs sau firma de curierat?

Factura va fi emisa de noi, Curiera Transport Solutions SRL.

I: Cum se urmaresc coletele? Destinatarii cum stiu ca vine curierul?

Clientii primesc SMS in ziua livrarii în care sunt anuntati ca vor primi pachetul. Coletele se pot urmari direct pe:

I: La ce interval se emite factura?

Factura se emite lunar cu o anexa completa a tuturor expeditiilor facturate si cu toate rambursurile efectuate in acea luna.

I: Care este termenul de plata?

Termenul de plata este de 7 zile, sau 15 zile in functie de volumul de expedieri. Cel mai usor ar fi ca transportul sa se opreasca de la destinatar, daca de obicei asa colaborati cu clientii dumneavoastra.

I: Tariful este acelasi pentru toate localitatile?

Tarifele sunt diferentiate in functie de localitatea de expediere si de destinatie pe 3 zone: Bucuresti, Ilfov si restul tarii, insa nu percepem costuri aditionale pentru km suplimentari.

I: Tarifele unde apar?

Tarifele apar in anexa atasata contractului pe care il semnati cu noi.

I: Se poate face contract si pe persoana fizica?

Da, se poate face contract pe persoana fizica fara a se percepe plata in avans.

I: Se poate alege ramburs si in plic?

Pentru clientii din Bucuresti si Ilfov: costul este de 5 ron + TVA + 2% din valoarea rambursului (la acesti 2% nu se mai adauga TVA).

Pentru clientii din alte localitati: serviciul este disponibil doar la Urgent Cargus dar cu plata in avans a transportului (costul rambursului in plic este de 13 ron + 2% din valoarea rambursului + TVA).

I: Care este greutatea maxima per colet?

31.5 kg per colet este greutatea maxima admisa per colet.

I: Am cont pe eMAG si doresc sa am aceleasi tarife si acolo, se poate?

Da, se poate doar prin Urgent Cargus sa fiti tarifat la aceleasi preturi si pentru comenzile plasate prin eMAG.

I: Primesc gratis plicuri autoadezive si pungi?

Pentru ca ne dorim sa ramanem prietenosi cu mediul si sa limitam pe cat posibil consumul de materiale greu biodegradabile, pungile si autoadezivele sunt distribuite clientilor contra cost.

I: Nu am acces la imprimanta sa pot sa printez AWB-urile, mai pot face contract cu dvs?

Da, prin Curiera se pot trimite colete fara AWB printat, dar nu mai mult de 2 pe zi neetichetate (curierul printeaza AWB-urile cand vine sa preia)

I: Pot sa imi fac cont si la Curiera si la Urgent Cargus?

Da, se poate sa expediati cu cei 2 curieri si sa va cream 2 conturi.