Mircea Căpăţînă preia 8% din afacerea Curiera, după participarea acestora în emisiunea Imperiul Leilor

În urma emisiunii Imperiul Leilor de la PRO TV, Mircea Căpăţînă, co-fondator şi director de marketing SmartBill, preia 8% din business-ul Curiera, singurul serviciu de curierat 100% electric din Bucureşti-Ilfov. Investitorul contribuie cu 80.000 euro pentru creşterea afacerii de curierat fondată de Silvia Duţă.

Mircea Căpăţînă, un investitor cu perspective 

Mircea Căpăţînă este antreprenor de succes, investitor şi membru în juriul Imperiul Leilor. Co-fondator al softului de contabilitate SmartBill şi investitor într-o companie care se ocupă cu criptomonede, în urma emisiunii Imperiul Leilor, antreprenorul a decis să investească 80.000 euro pentru 8% din Curiera, afacerea de curierat cu flotă formată 100% din maşini electrice. 

Despre motivaţia acestei investiţii, Mircea declară: Mi-a plăcut antreprenorul, în primul rând, încă din platoul de la Imperiul Leilor. Mi-a plăcut gradul nebun de implicare pe care îl are Silvia. Ea este întruchiparea pentru două expresii celebre în domeniul investițiilor: “skin in the game” și “all in”. Mi-a plăcut cât de mult cunoaște piața de curierat. Mi-a plăcut de ea ca om, căci oamenii investesc, în primul rând, în oameni. Și, evident, mi-a plăcut și business-ul Curiera și rata de creștere accelerată de la o lună la alta și faptul că se dau peste cap să facă livrări cu mașini 100% electrice.”

Antreprenorul spune, despre implicarea sa în business-ul Curiera: “Cred că pot ajuta Curiera în procesul de creștere, de la decizii de business și strategie până la runde mai mari de investiții și, dacă va fi cândva cazul, exit. Sunt convins că nu va trece mult până compania va fi foarte atractivă pentru jucători mari locali sau chiar internaționali. Mă încântă toate perspectivele, ce putem oferi pieței, clienților și, nu în ultimul rând, fondatoarei, Silvia.”

Despre piaţa de curierat din România, Mircea spune: “Cred că este o piață provocatoare, în continuă evoluție, piață în care sigur e loc de inovație, iar Curiera cu mașini 100% electrice, câştigă exact aici. Un business care excelează într-o piaţă din ce în ce mai grea este mai atractiv pentru investitori.” În plus, despre viitorul pieţei de curierat electric, investitorul adaugă: “Cred că și jucătorii mari se vor alătura acestui demers și faptul că suntem primii ne oferă un avantaj competitiv excelent.”

Curiera, un business construit pentru viitor

Silvia Duţă este mamă şi antreprenoare. Plină de pasiune şi motivată de ideea de a face bine, Silvia a fondat business-ul Curiera – singurul serviciu de curierat din România care utilizează 100% maşini electrice pentru livrările din Bucureşti-Ilfov. Silvia a participat pe 3 octombrie la emisiunea Imperiul Leilor, în urma căreia Mircea Căpăţînă a devenit investitor Curiera. 

Curiera este o companie de curierat care operează la nivel național, oferind servicii rapide și sigure. Are o rețea extinsă care acoperă multiple zone și operează cu eficiență, asigurându-se că pachetele ajung la destinație în condiții optime. În București și Ilfov livrează cu flota proprie 100% electrică. Despre decizia de a înfiinţa acest business, Silvia declară: “Am observat o nevoie crescută pentru servicii de curierat fiabile și eficiente. Văzând această oportunitate în piață, am decis să înființez Curiera pentru a oferi servicii de curierat de încredere și prompte la un preţ accesibil, fără costuri ascunse, oferind servicii de suport și mentenanță rapide și prietenoase.”

Emisiunea Imperiul Leilor a venit cu oportunităţi, fiind în acelaşi timp o experienţă de învăţare pentru Silvia: “Experiența mea la Imperiul Leilor a fost provocatoare, dar educativă. Am avut oportunitatea să prezint afacerea mea în fața unor investitori experimentați. Principalele lecții au fost legate de prezentarea eficientă a afacerii și negocierea într-un mediu tensionat. Feedback-ul primit a fost valoros pentru dezvoltarea ulterioară a serviciilor noastre de curierat.”

Pe termen lung, obiectivele Curiera ţin atât de eficientizare, cât şi de extindere. Ceea ce diferenţiază afacerea de alte companii este obiectivul de sustenabilitate. Echipa îşi doreşte să investească în implementarea practicilor şi a tehnologiilor sustenabile, pentru a reduce impactul asupra mediului şi a se alinia la standardele ESG (en. Environmental, Social, Governance). Legat de răspunsul publicului, Silvia declară: “Sunt încântați de ideea reducerii poluării şi de susţinerea mediului înconjurător și se bucură că putem oferi servicii de curierat sustenabile și prietenoase. Mulți clienți semnează contractul cu noi doar datorită faptului că livrăm cu maşini electrice.”

Cei 80.000 euro vor fi utilizaţi ca treaptă pentru expansiunea afacerii şi capital de lucru, pentru a eficientiza infrastructura companiei. Pe termen lung, afacerea Curiera îşi propune să investească în responsabilitate socială și durabilitate: “În contextul creșterii preocupărilor legate de mediul înconjurător, ne asumăm responsabilitatea socială și explorarea constantă de opțiuni de durabilitate, aşa cum sunt vehiculele electrice și ambalajele prietenoase cu mediul.” 

Curiera pune accent şi pe expansiune, prin diverse parteneriate: “Suntem deschişi la colaborări cu alte companii, inclusiv cu furnizorii de e-commerce sau alte firme de logistică, ce ne deschid noi oportunități și ne consolidează poziția pe piață.”

Investiția lui Mircea Căpățînă în Curiera reprezintă consolidarea unei viziuni comune asupra viitorului industriei de curierat. Emisiunea Imperiul Leilor a fost o rampă de lansare pentru un parteneriat care promite să aducă schimbări semnificative în peisajul livrărilor din România.

Leave a Comment